Lietuvoje trečiadienį apie 11:18 val. sutriko „Smart-ID“ veikla. Šiuo metu bandoma išsiaiškinti gedimo priežastis.

Bendrovės „SK ID Solutions“ verslo vadovas Lietuvoje Viktoras Kamarevcevas išplatintame pranešime teigia, kad nuo 11:18 val. sutriko tapatybės patvirtinimo el. erdvėje programėlės „Smart-ID“ naudojimas. „Šią paslaugą teikiančios bendrovė „SK ID Solutions“ specialistai aiškinasi priežastis ir sprendžia problemą, kad „Smart-ID“ būtų pasiekiamas kuo greičiau. „SK ID Solutions“ atsiprašo „Smart-ID“ naudotojų, kurie dėl sutrikimo patiria nepatogumų“, – komentuoja V. Kamarevcevas. Žadama informaciją atnaujinti, išsiaiškinus ir išsprendus gedimo priežastis. Kaip praneša BNS, techninis sutrikimas yra visose Baltijos šalyse. „Smart-ID“ Lietuvoje naudojasi bankai „Luminor“, SEB, „Swedbank“, Šiaulių bankas ir kitokių paslaugų teikėjai.


Rašyti komentarą

Teikia „Blogger“.