Beveik tūkstantis SEB banko klientų pirmadienį gavo perspėjimus, kad jie nevykdo savo finansinių įsipareigojimų, nors tokių pranešimų klientai nenusipelnė gauti. Bankas paaiškino, kad įvyko techninė klaida.

Klientams atsiųstose SMS žinutėse buvo rašoma, kad šie vėluoja vykdyti savo finansinius įsipareigojimus, o daugiau informacijos bankas gali suteikti paskambinus telefonu 1528.

Beje, informacinis SEB telefono numeris 1528 nebeveikia. Susisiekus banko trumpuoju informaciniu numeriu 1528, bankas privačių klientų prašo skambinti ilguoju numeriu +370 5 268 2800.



SEB atstovai VŽ pirmadienį informavo, kad bankas „dėl techninės sistemos klaidos“ balandžio 13 d. išsiuntė 997 klientams informaciją SMS pranešimu apie galimą įsiskolinimą už lizingą.

„Bankas tą pačią dieną pakartotinai išsiuntė tiems klientams SMS pranešimus su atsiprašymu dėl galimos klaidos. Atsiprašome, jei ši informacija suklaidino klientus ir jie patyrė nepatogumų, techninė klaida pašalinta“, – aiškinama SEB atsiųstame komentare.

Gali būti, kad sistema klientų pavedimų už lizingą nepamatė, nes įprastiniai pavedimai tarp bankų šiandien nevyksta jau 4-tą parą iš eilės - jie nebuvo vykdomi ne tik savaitgalį, bet ir balandžio 10 d. (Didįjį penktadienį) bei balandžio 13 d. (antrąją šv. Velykų dieną). Pats bankas apie tokią galimą klaidos priežastį nekalba.

Rašyti komentarą

Teikia „Blogger“.